Ängelholm i backspegeln

                 
                Christoffer, jag och Hane.

Det är dagar som dessa, när det är iskallt ute och ton med snö överallt, som jag drömmer mig bort, tillbaka till bra stunder.
Bilden ovanför är från en kanonhelg Ängelholm för 3 år sen med Fredrik, Christoffer och Hane, bästa sällskapet.
*Första varma vårdagen ute på balkongen i x antal timmar
*Våldgästa en husfest där vi inte kände en kotte
*Tappade bort min ena sko efter en kväll på Torstens 
*
Hänge, lagade mat och mådde bra!
Kan inte annat än att längta tillbaka.
Ibland är det så himla skönt att bara umgås med killar, enkelt och avkopplande.

Kommentarer
Postat av: Malin

attans :) trodde jag skulle hitta honom på fb. Lättare sagt än gjort i guess :)

2011-02-14 @ 20:44:14
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0