Fin kväll

                
Igår öppnade jag dörren för mina fina vänner. Vissa firade att de precis fått semester, andra tog farväl av sin. En riktigt bra kväll hade vi!

I Fredags gjorde jag något jag inte gjort på bra länge; Körde hästtransport! Jag, Terese och Emelie rattade en varsin transport ut i regnvädret för att åka och kolla dräktighet på tre ston. Full pott på alla tre! Fick vara med kolla på ultraljudet om vad som kommer bli ett fint litet föl. Så himla roligt! Om 11 månader är dom här.

Har precis haft en ansiktsmask, tagit bort nagellacket och filat ner mina fina semesternaglar. Imorgon är jag tillbaka på jobbet igen. Tre veckors semester är över, tre veckor som har innehållit en lång förkylning och därför kunde varit så mycket bättre än den varit. Men men.
Nu väntar sängen!

Kommentarer
Postat av: WADUP!

- ville bara önska dig en trevlig helg!

2011-07-30 @ 02:58:49
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0