Free fallin´

Är inne i jobbkarusellen igen, avslutade veckan idag och ska snart möta sängen och ladda för en ny jobbvecka som startar imorgon.
Gjorde två nattjobb i veckan, mina första på nästan ett helt år! Gick klockrent båda nätterna men det känns i kroppen att jag inte är inne i nattsvängen längre. Trött som attan sista natten.  
Laserdome, två middagar med trevligt sällskap på s1, koftshopping med mamma (två nya fick följa med) och solning i Långsjön har jag klämt in bland allt jobb den här veckan, riktigt trevligt och skönt att tänka på lite annat.
På Torsdag styr jag bilen mot mitt älskade västkusten och Göteborg. Men först ska tre dagar på jobbet klaras av! 

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0