Heja Vårdcentralen

               
               Sofia sympatiade och plåstrade om sitt lilla sår hon med!

Grillhäng med Anna, Sofia och "Pekka" igår och drink på Strand med liveband i regnet och åskan. Trevligt värre.
Idag checkade jag in på Vårdcentralen i Mora för ett gäng provtagningar, då jag inte blir nå bättre i förkylningen efter 1½ vecka och halsen nästan tar död på mig, i hopp om att få nån slags medicin. Sjuk på semestern känns sådär.
Sänka, svalgprov, temp och körtelfebertest blev det. Hög sänka, hög temp och trött kropp blev domen. Det är med andra ord bara att fortsätta knapra värktabletter och bedövande halstabeletter ett tag till.
Det roliga i allt det här är att Vårdcentralen i Borlänge inte ansåg att jag var sjuk nog för att få göra tester. "Du måste ha högre temp för att få komma in" Tack för den hörrni! Tacka vet jag Mora!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Synd om oss men mest om dig! :) Och ja, heja Mora! Jäkla Blg som inte tar hand om sina invånare! Men det var en rolig kväll! :) Ha en trevlig husvagnssemester så hör vi babe! Kramen

2011-07-08 @ 23:15:32
URL: http://zooferia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0