Raindrops keep falling

Midsommar i helgen betyder jobb för moí. Börjar bli lite utav en traditon när man jobbat alla midsommrar sen jag började jobba..Mina hästtjejer tävlar på Rommehoppet i helgen och det känns surt att missa det, i år hade jag verkligen velat varit där.

Firar min midsommar ute i Bäsna på en hejdundrande bröllopsfest. Först är jag en av tre serveringstjejer sen är det klänning på och ge sig in i festen. Kommer bli kanon. Blir med andra ord väldigt lite sömn mellan morgondagen och min öppning på jobbet på Lördag. Men bara gilla läget och sova ut nästa helg(!). Peace and Love nästa vecka varvat med jobb ger inte många timmars sömn, men det är värt varenda förlorad timme med sömn!

Idag har jag fixat med lån till mitt nya bilköp! Så nästa vecka bär det av till västkusten. Heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0