Hejdå 2011 och hej 2012!

Lämnar ett 2011 bakom mig fyllt med tårar, kaos, begravningar, skilda föräldrar, inställda planer, en förkylning from hell som förstörde en hel semester och min vapendragare till en annan restaurang. Ett tufft år som har gjort mig lite kantstött och känslofull där tårar kan komma lite när som helst.

Men mitt 2011 innehöll mer än kaos.
Jag firade min 25 årsdag med bästa sällskap, tatuerade mig både en, två och tre gånger, bytte Hagalund mot älskade Tunagatan, köpte min Louis Vuitton, YSL-ring och min efterlängtade BMW 120, öppnade dörren och stod för ett antal förfester under hela året, kopplade på husvagn och fyllde bilen med vänner och campade en helg, och hittade Mattias tack vare en tuggummikartong. Karlstad och jobb knep dock honom för någon månad sen..

2012 kommer bjuda på Thailand tillsammans med min vapendragare Löv, kanske ett hästköp tillsammans med Tessan, ett underbart Peace and Love och förhoppningar om en frisk semester!

Nu ska jag fortsätta mitt soffhäng som har pågått hela dagen. Går man och lägger sig efter klockan sex imorse på grund av JVM på TV så är det helt okej att bara ha hängt i soffan idag. Tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0