pesten härjar?

Jag fryyyyyyyyyyyyyser! Matchen slutade 4-4, M gjorde inte någon höjdar match direkt. Trodde jag skulle frysa ihjäl där ett tag. Nästa gång blir det vinterjacka på!

Fick hem räkningen från advokaten idag, 4124 :- så dom där kläderna jag ville klicka hem från zoovillage får nog vänta till nästa lön. Men ska försöka få tag i ett par skor i alla fall. Är sugen på ett par vita Reebok men får se hur mycket det blir kvar när allt som ska betalas är bortdraget.

Jag tror pesten härjar på jobbet. Måste vara rekord i uppsägningar nu. Kan vi vara uppe i nio nu? Först tre sen ett litet uppehåll sen sex till tror jag det är. Däribland en trainee (arbetsledare) och biträdande chefen. Lyckat lyckat.

Ibland blir jag så jäkla matt så jag skulle kunna spy av matthet!

Mat sen sängen

//

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du e matt altså?=)..ja jag ändra lite på bl+oggen tyckte det var passande.. har iofs inte frågat björnen..men men det är jag som är webansvarige..:P:P ha re fint!

2008-08-23 @ 09:46:31
Postat av: Sofia

Va? Advokat? Vad har jag missat? Vad har du gjort nu då!? =P

2008-08-23 @ 18:34:57
URL: http://liandri.blogg.se/
Postat av: Marie

Gud vad bra att du skaffar blogg. Ännu mer att läsa, och en anledning mindre till att jag ska skaffa ett liv, eller en hobby :) Hoppas allt är bra!

2008-08-24 @ 15:50:57
URL: http://lillamarie.blogg.se/
Postat av: Anna

Men jaha!? Advokat!? har du skilt dig från beckis?

2008-08-26 @ 09:03:17
URL: http://dagensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0