bury the lies

Hemma igen efter att ha bott hos mamma och pappa igår. Passade på att se Mamma Mia, var faktiskt riktigt bra. Nästan så man blev att tycka mer om ABBAs låtar.

Hungrig. Igen. Alltid. Önskar mig en personlig kock i julklapp som alltid står redo att laga mat åt mig. Låter inte det som en riktigt bra idé då jag inte tycker det är sådär jättekul att laga mat?

Kupolen en sväng idag med Maria och Sofie. Lite mat på Matpalatset, sen lite löst kollande i affärerna. Skulle ju visa dom hemligheten on the top floor men gick bet. Bättre lycka nästa gång.


//


Kommentarer
Postat av: Sofia

vad för hemlis!???

2008-11-23 @ 17:24:36
URL: http://liandri.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha! Jo det är helt okey :) Helst borde jag rösta mer. De är ju superbra! Och eftersom det är uppehåll nästa vecka så kan man rösta dubbelt så mycket veckan efter :D

2008-11-23 @ 22:12:46
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0