Eld och lågor

M HAR BLIVIT BRUNETT!!

Trodde aldrig han skulle färga sitt hår. Inte efter allt slit med att få det perfekt blont, sådär vitblond nästan. Men han passar riktigt riktigt bra i det. Sist jag såg han i mörkt var när jag först träffade han för 3 år sen och han hade svart. Men det bruna, ja riktigt snyggt.

Har precis kommit hem från Hedemora. Färgning av en extrem utväxt. Men ingen klippning, nya ideér från M att vi bara ska klippa det var 3:e eller var 4:e gång. Fine by me. Håret är så himla genomplattat den här gången, finns inte ett hårstrå som inte är rakt, riktigt skönt. Första gången jag haft det så här rakt. Behöver jag säga att jag är eld och lågor nöjd?

//

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojoj det trodde nog inte jag heller han skulle göra =)

2008-11-07 @ 16:05:39
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0