Inte för att skryta..

..men fan va bra vi var på jobbet igår! Klockrent överallt och kanon drivetider! Igår tog vi fasta på att parkera dom bilar som tar lite längre tid och därmed förstör drivetiderna, så till och med chefen fick parkeras igår. Lite kul tyckte vi.
Runt 6000 :- blev hockeyrushen igår. Klarade av den på under timmen, skönt skönt.

Derby ikväll, Borlänge-Hedemora. Håller såklart på Hedemora. Skulle velat se matchen men jobbar ju natt så kan bli lite svår att var på två ställen samtidigt. M spelar nog inte ikväll, tyckte jag läste att Leksands andremålvakt ska ha speltid så han står för Hedemora ikväll. Så det är inte hela världen att jag missar matchen.

Kände mig död när jag vaknade idag. Noll energi kvar. Sen så mycket jag borde göra men inte orkar. Som till exempel att städa, handla, tvätta. Betalade i alla fall alla räkningar igår så det är avklarat.
Fick dock liite energi nyss, pratade med P en snabbis, och kan komma på mig själv sittandes med ett leende efteråt.

So long for now.

//

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja nu är jag hemma =) Kul har jag haft! =P Du får kolla in bilderna när jag orkat lägga upp dom. Sen ska jag nog sno några bilder från andras kameror. Finns några klockrena kort =)

2008-11-20 @ 14:55:37
URL: http://liandri.blogg.se/
Postat av: Martina

Nej jag är arbetslös för tillfället så har inga pengar :/ Kan inte köpa nått alls. Det suger! Är det bra med dig annars?:)

2008-11-20 @ 16:59:18
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Snö

"Dina maxare"? Köpt in slavar för att fixa hamburgarna? :)



Kanske nån som försökte speeda på lite extra i köket för att få bättre serveringstider? "Spelar väl ingen roll om jag inte lägger på hamburgaren?" Så tror jag det tänktes! Eller så kollades det på mig och man insåg att jag inte skulle behöva nå kött? Jag vet inte hur ni "maxare" tänker, så svårt att svara på :)

2008-11-21 @ 18:55:46
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0