Sovmorgon? knappast!

Jobbet igår gick så jäkla bra så jag har inte ord för det! Guldstjärnor i kanten åt oss alla som jobbade!

Sitter här och försöker hålla mig vaken. Upp tidigt för att hämta Rocco, syrrans hund, och deras bil. Är hundvakt idag till imorgon när dom är i Stockholm. Bilen fick jag på köpet då det är lättare att ha Rocco i den än min. Jag klagar inte, deras bmw är inte helt fel att ha. Sen har jag Wilgot också, så två stycken att ta hand om och gå ut med och underhålla.

Var i alla fall och handlade imorse efter jag hämtat Rocco, och igår städade jag. Bara tvätt kvar nu.

Förutom att jag är grymt trött så är jag på bra humör idag, känner mig ganska glad. Än så länge.

 
Rocco och Wilgot i startgroparna för att göra sina konster i hopp om att få Frolic. Rocco kör på tack-tack och slänger upp tassen i handen på en och Wilgot kör sin serie sitt-ligg-rulla.

//


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja men jag tänkte att eftersom jag skulle kunna komma upp till lektionen dagen efter kl 9 så hittade jag inte på så många tokiga saker. =)

2008-11-21 @ 11:58:12
URL: http://liandri.blogg.se/
Postat av: elin

hihi... sötaste vovvarna i stan! och världens snällaste syster som var hundvakt! puss

2009-01-06 @ 01:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0