Köpt och klart

Öppningshelgen är avklarad och jag är i mål på 54 timmar! Blir tidig sömn idag, grymt trött. Var telefonterror igår så sov lite dåligt. Kusin ringde från Frankrike och hade inge vettigt att säga mitt i natten, men kul att han ringde. Inte pratat riktigt med han på ett tag.
Imorgon är det uppkörning till trainee för Angelica på jobbet! Kommer gå kanon. Sen på onsdag gör vi våran första stängning på ett bra tag, ska bli riktigt kul.

Köpte biljett till Luxemburg igår. Den 5:e åker jag och kommer hem den 8:e. Känner mig som ett barn på julafton som sitter och väntar på jultomten. Spänd över att få träffa Pocokillen igen, men samtidigt nervös över att åka själv. Hoppas på att jag inte irar bort mig på flyplatsen i Frankfurt bara.
Så tack tack tack Maria för att du tog min öppning den 8:e!!

Nu är det dags att låta båda ögonen vila på Nate och Gossip Girl.

//


Kommentarer
Postat av: Sofia

Och TACK Sofia, Anna och Johanna för att ni festar utan mig...

2008-11-16 @ 20:06:12
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0