joico

Sjukt trött. Tror jag lever i någon slags bubbla av trötthet. Snoozar i en evighet när klockan ringer på morgon. Tror boven i dramat är mycket jobb och dålig sömn. Vänder och vrider mig innan jag somnar och tankarna rusar i högsta tempot. Blir tokig! Tankar hit och tankar dit, varför kan man inte bara inte tänka, utan bara få sova?

Ledig imorgon, till Nova med syster och bakfickan lite senare med Tobbe och Björn. Sen skulle jag varit ner till banken och växlat pengar till Luxemburg för nästa fredag åker jag!

Natthelg väntar, löning och hela huset. Inte sådär jättelockande. Fyra som stänger på lördag varav två som aldrig stängt förut, bara be till högre makter att det går hyffsat bra i alla fall. Har en plan för lördan som är stensäker och klockren. kruxet är bara att det ska gå och genomföra också.  

Nu ska jag krypa ner i soffan med ett glasspaket och dra fingrarna genom nytvättat hår och låta näsan ta del av en underbar lukt.


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0