2008-10-11

Ingen inspiration till någon rubrik idag. Klockan är snart sex, alltså har snart hela dagen gått och jag har gjort nada. Drog  upp gardinerna för en halvtimme sedan och släppte in det sista av ljuset dagen erbjuder. Sweet.

Maria kommer hit om en timme ungefär så tror det börjar bli dags att styra mot duschen sen garderoben för att hitta någonting att ha på sig. Tänkte prova någonting annat än stora tröjan, mysbyxorna och raggisarna jag har på mig. Vem vet, det kanske kan få en lite uppiggad.

Såg en helt annan sida av Elin R igår och ja, den tjejen vet hur man håller låda hela kvällen igenom. Och vet ni, hennes hat är även mitt hat, den ni!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0