2008-10-28

Uppe tidigt idag. Fick massa tid över, börjar jobba 9 istället för 8.30, vi kom fram till att ismaskinen jag ska göra rent idag inte tar så lång tid att göra så hey vi spar in en halvtimme. Så för att fördriva tiden hamnade jag här en sväng. Men har fixat och donat lite innan, plockat ihop lite i lägenheten, fixat med lite kläder så nu är det fin fint.

Jobbar till 16 idag sen blir det nog Kupolen med Maria för att hitta min vinterjacka och hennes spel. Så fyra vill jag gå idag, inte som igår när jag jobbade då jag skulle slutat 16 men stämplade istället ut 17.40..lite småjobbigt när man varit där sen sju på morgon. Men men.
Hur fördriver ni tiden idag?

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0