Äntligen fredag

vad gör ni ikväll? Jag gör så lite som möjligt. Var hem till mina föräldrar efter att jag svängt förbi Maria och hämtat mitt halsband, planen var att komma dit lagomt till dom skulle äta men icke. Ingen hemma när jag kom dit utan dom hade åkt ner på stan för att äta på bakfickan. Oflyt. så nu tvingas jag laga mat ändå. Hade sett fram emot att slippa göra det ikväll men man kan inte alltid få som man vill.

Tog med mig Wilgot hem, skönt med lite sällskap ibland.

Ledig lördag blev jobb 12-17 imorgon istället. Sen blir det hem och invänta Sofie och liten pärla och utgång.

Släpa mig till duschen sen mat sen promenad med Wilgot.

 

//

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men hallå det är ju KIRBY!!!! Fan kvinna kommer du inte ihåg våra Nintendo 8-bitars stunder i Rättvik?! Skandal...

2008-10-24 @ 22:20:43
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0