avtryck

Jobbet idag var riktigt drygt från början till slut. Kändes som att ingenting fungerade och allt stod still. Får börja dagen med att ta reda på allt som kvällen hade lämnat kvar, en sak att lämna nån grej kvar men inte okej att lämna nästintill allt vad uppfyllning heter! Något irriterande.
Sen rätt som det är står internrevisorn där också med blocket i högst hugg redo att lista upp allt som är fel. Kul kul. Efter att han har jobbat sig in i köket igen slänger han ur sig "vad har ni för assistentbyxor egentligen?" Dom vi alltid har haft antar jag.. "Jaha men varför har ni sånna och inte dom som alla andra använder?"  Trevlig prick det där.
Morgon dagen hoppas jag känns bättre.

Min hals mår inte bra, huvudet värker, jag är trött och hungrig. Tänkte eftersom jag redan klagat massor så kan jag ju passa på att göra det lite mer.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0