Grå dag utan några större händelser

Riktigt trött idag, hade hellre legat kvar i sängen och inte gjort någonting. Men nej det går inte. Måste hinna vakna till och äta något innan jag ska in till max och sätta igång sista arbetspasset innan jag går på ledig helg. Ska bli grymt skönt. Min förhoppning är att jag blir piggare så fort som möjligt så inte hela helgen blir förstörd.

Funderar på om jag ska åka in till Hedemora och kolla när M spelar imorgon men har inte bestämt mig än. Dom spelar mot Borlänge på onsdag så kanske då istället. Det visar sig hur det blir, om det blir något överhuvudtaget.

Förresten så tyckte våran chef att vi assistenter har tagit mer ansvar sen våran bitr.chef slutade, kul att höra.

//


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men jag vet inte när vi ska roadtrippa. har planer i helgen, jobbar tre nästa helgerna. Så om ett år? =P

2008-10-09 @ 19:31:55
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0