POFF!

ungefär så snabbt försvann allt som var planerat till imorgon..Istället för jobba 11-16 blev det för en liten stund sen 15.50-01.15..Så ingen morgonträning med syster, ingen reakväll hos Selected Style och ingen "bestämma sig för vilken jacka jag ska köpa med hjälp av mamma" tripp. Blir lite matt.

Fastnade för tre jackor idag men hängde undan två. Den på Stadium leder lite mot den på MQ men har fortfarande inte riktigt bestämt mig. Får lite ångest som vanligt när jag ska lägga ut lite mer pengar på nånting. Man kanske ska se det som en investering?

Koftor!! Blir snart galen. Hur kommer det sig att jag alltid hittar nån kofta jag blir dökär i? Tror jag skulle behöva gå i terapi för att komma över mitt beroende. Kärade ner mig i en mörkgrå från JC idag, lite länge modell. Skulle göra sig ypperligt i min garderob tillsammans med min lilla samling. Tänk ändå om pengar kunde växa på träd..

//

Kommentarer
Postat av: emelie

Hahaha bubblan...det är ju du!

Fan alla har blogg nuförtiden.

Det ska bli så skönt. Du får tänka på mig imorgon klockan 15.00...för då ligger jag vid polen och dricker drink!

2008-10-29 @ 11:38:06
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0