premiär..

..för vinterjackan blev det idag. Var och kollade när M spelade, derby mot Borlänge och fullt hus. Har frysit varje gång jag varit iväg så nu fick vinterjackan följa med och värma.
Vill ha en ny jacka till vintern, den jag har nu har varit med två säsonger nu så skulle vilja ha nåt nytt, men den jag vill ha kostar mycket. För mycket. Galet mycket. Men vem vet, jag kanske får en släng av dåligt omdömme och köper den ändå. Man kan aldrig vara säker.

Hur matchen gick? Efter att ha spelat riktigt bra i första är man helt off i början av andra och Blge får göra tre mål på fyra minuter och där känns det liksom som att matchen är över. Nu spelade Hedemora dock upp sig och krigade på bra i slutet av andra och i tredje men kom inte närmare än ett tröst mål. Synd när det började så bra, för Hedemora och för M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0