Rånad

Lämnade in mitt Attling halsband på uppkortning idag och tänkte väl att det där kan väl inte ta så lång tid. Borde väl vara nåt dom kan fixa på fikarasten. Mm men hej. "det är klart den 31:a"  Det tar alltså över en vecka för dom att korta av kedjan två centimeter. Och vet ni för hur mycket? 220 kronor! Rena rånet om ni frågar mig! Ingen dålig centimeter kostnad direkt.

Ni som känner mig vet att jag är väldigt svag för smycken. Det blir liksom att klia i fingrarna när jag ser nåt jag vill ha. Och vet ni vad? Det kliar nu. Mycket.

Hedemora spelar mot Bålsta ikväll och jag hoppas att M kan täppa igen målet och dom kan ta tre poäng ikväll.

Snart box med syster. Får se om jag tar mig levande därifrån.


//

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha ja du får ta och göra det :)

2008-10-22 @ 18:15:16
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0