sjuk

Har åkt på nån dryg förkylning. Småhostig, nästan är täppt, kroppen är trött och huden är öm. Men annars så.
Planen var att sova till minst 12 idag men vaknade halv nio, har tungt att andas för förkylningen så det var bara att vackert gå upp.
Ska ta en dusch nu för att försöka bli lite piggare i alla fall, sen ska jag göra så lite som möjligt innan jag ska jobba. Ass-möte innan så börjar 15 istället för 17. Mitt första ass-möte, får se hur det är. Sen blir det jobb till 23 nångång, beroende på hur lång hockeyrushen kommer att bli. Derby idag, Leksand-Mora så det blir en hel del!
Ja jag vet, vara sjuk och jobba är en riktigt dålig kombination men nu är det så i alla fall. Är inte den som sjukanmäler mig i första taget så. På gymnasiet var jag hemma en gång på tre år..

//


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mahahhaha du ska på stjärtmöte

2008-10-08 @ 13:18:09
URL: http://dagensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0