sydd och plåstrad

Började dagen med ett besök till vårdcentralen för att ta bort ett födelsemärke på halsen. Har tänkt tagit bort det ett bra tag nu meeen jag och läkare/sjukhus/vårdcentraler är ingen bra kombination. Tycker inte alls om det. Sist jag var iväg på en grej, som ni inte får veta vad det är, så låg jag och spännde mig och tog små andetag så jag nästan svimmade när det var klart. Blev nästan samma sak den här gången, så log kvar på brittsen ett tag efter när dom tog fram massa plåster som jag fick med mig hem, som jag ska ha när jag duschar. Skulle kanske kunna säga att jag har lite läkarskräck?
Nu behöver jag bara tillbaka om en vecka för att ta bort mina två stygn. Mitt gigantiska plåster som dom dundra på får jag ta bort imorgon och dom små under tas bort i samma veva på stygnen.
Om två veckor är det Angelicas tur. Hehe.

//


Kommentarer
Postat av: Anna

Men nu blev då i alla fall jag nyfiken på vad du gjorde sist!

2008-10-16 @ 08:23:28
URL: http://dagensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0