viva la vida

Boxningen gick bra för att vara första gången. Grymt kul och riktigt jobbigt. Precis som det ska vara antar jag.
Insåg när vi kom ner att jag känner instruktören så hon var på en extra mycket med jämna mellanrum, iofs bra så man tar i ännu mer.
Innan det var dags att köra igång och alla delat upp sig i lokalen inser jag och syrran att alla tjejer har ställt sig på en sida och alla killar på andra. Och vart tror ni vi stod? Jo på sidan där alla killar har ställt sig.

Grey´s anatomy nu och mat. Sen sängen för imorgon ringer klockan i gryningen och det är dags för öppning på jobbet.

Just de, Hedemora åkte på stryk..igen..

//

Kommentarer
Postat av: soufie

Jag vill också få boxa på någon ! Gud vad roligt :D

2008-10-22 @ 22:47:23
URL: http://soufiesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0