Dagen spenderad i Björbo..

Har varit i Björbo idag och hälsat på. Hittade Fredrik i ishallen, no shocking. Satt med han i omklädningsrummet en sväng, och ja det luktar inte direkt rosor där.
Jag och Veronica va till nya inredningbutiken. Massa fint och massor jag vill ha till lägenheten. Sen hem till farmor och äta lite och baka kladdkaka. Knappt en bit av kladdkakan fick jag ner sen blir det bara för mycket choklad, känns som det växer i munnen ju mer jag tuggar.

Var förbi Make up Store när jag vaknade och köpte en ny foundation, min har haft en flygtur ner i handfatet och gått i miljoner bitar, sen förnyade jag också mitt medlemsskap. 100 kr/år sen får man 10% varje gång man handlar och 20% på klubbkvällar. Så gå med vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0