Man slutar aldrig att förvånas över vissa..

Ibland undrar jag hur vissa gäster som kommer till jobbet tänker. Hade en dam idag när jag stod och grilla under lunchen..

"-Vad är det för dressing på dagens frisco?"

"-Det är hamburger dressing, våran originaldressing."

"-Okej så det är inte den vita majonäsen?"

"-Nej det är det inte"

"-För jag vill inte ha någon majonäs på."

"-Nej men på friscon så är det ingen majonäs utan det är våran original dressing, den rosa. Tar du den så slipper du majonäsen.

"-Den vita vill jag inte ha på min hamburgare.

Det är nu frustrationen börjar och man får bita ihop för att inte visa det..I vilken av meningarna var det otydligt att det INTE är majonäs på frisco? Kan ni gissa hur det slutade? Hon tog bort dressingen helt för att vara helt säker på att det inte var majonäs på hamburgaren!!

//

Kommentarer
Postat av: Maria

Helt otroligt!! Haha en riktigt suverän maxgäst;) Ha en skön ledig helg!

2008-10-25 @ 08:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0