ba ba ba

Sista natten för helgen, sen imorgon är jag ledig! Sliter satan mycke på en att jobba natt, blir så jäkla trött fram mot ett-två och då är det ändå ett tag kvar innan man får komma hem. Tycker jag borde vänja sig vid det här laget när jag har kört så mycket nätter men inser nu att jag fan inte gör det. Men bara att bita ihop och köra på och känna sig som en zombie.

Imorgon ska vi tydligen äta  hos mormor. Nödvändigt ont? Kan inte heller säga att jag inte kan för hon vet att jag är ledig och då är det bara att ställa sig in där för lunch. Sen blir det stan med syrran.

Idag ska pappa lämna av bilen hos mig på jobbet, blir fin åk hela nästa vecka när dom är i Italien. Inget mig emot.

Har stängt av min hemtelefon, kände att jag inte var redo att skaffa den sortens vuxenpoäng redan. Betalade bra mycket mer än vad jag ringde för så nä den fick bli avstängd. Kan göra nåt roliga för dom pengarna istället.

Nu blir det jobb!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0