chocolate

Grå trist dag, och ingenting att göra. Kan inte vara hemma för där fixas det fönster så sitter hos mina föräldrar. Kan tilläggas det att värmen är avslagen och huset är iskallt. Inte sådär jätteskönt. Ska bo här nästa vecka också för dom ska till Italien men då skulle dom sätta på värmen åt mig. Tackar för det.
Jag och Wilgot, min hund, sov till tolv idag. Själv kunde jag sovit längre men han tyckte det var dags att gå upp och la sig tvärs över mig i protest.
Min jävla tröja har inte kommit heller, blir så arg.
Ska boka tid för håret också. Hoppas på att jag kan få tid nästa vecka. Är där var 5:e vecka, har hår som växer som ogräs.
Nu blir det lite satc och mys med hunden i soffan.  

Just de, drömde den mest underbara dröm inatt!

// 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0