God morgon!

Klockan är 14 och har precis vaknat. Skulle kunna sova längre men måste försöka bli lite pigg innan det är dags för jobb igen, börjar om fyra timmar. Är som sagt inne på natthelg.

Falun igår resulterade inte i någon väska, sämre utbud än här hemma. Men fick med mig en påse från Gina Tricot i alla fall. Svart klänning och byxor, randig tröja och underkläder. Tröjan är jag dock lite osäker på så får se om den får vara kvar.

På måndag kommer min tröja som jag har väntat på i en evighet nu. Woho.

Nej nu får det bli lite frulle eller vad man nu kallar det när klockan är två. För Anna, jag va duktig och köpte frukost imorse när vi åkte från jobbet! Bra va?

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0