Handy mädi

Dryg dag på jobbet blev det. Marknad och barnbidrag får tydligen folk att vallfärda till max. Skulle sluta 19.30 men stämplade ut 20.35. Woho. Glykol-läckage i torrförrådet sabbade min sluttid ganska mycket. Va en hel del att ta hand om och sen till råga på allt blev jag tvungen att åka och köpa mer glykol för att fylla upp det som hade runnit ut över hela jävla golvet. Man ska inte bara kunna steka hamburgare på max utan man ska då kunna fixa allt möjligt när saker inte funkar som det ska. Får hoppas att det inte börjar läcka igen under natten.  

Hade tänkt att jag skulle fixa nåt gått att äta idag meen nu orkar jag inte alls ställa mig att göra nått så det får bli en färdig pizza in i ugnen och skippa matlådan och äta på jobbet imorron istället.

Missade Coldplay, surt.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0