Jude Law

Inge bakfickan med Tobbe och Björn idag, svikare! Blir nästa vecka istället.
Jobbat 11.30-20.00 idag, hatar det passet. "hatar är ett väldigt starkt ord, skulle du döda den om du mötte den i en mörk gränd?" Ja det skulle jag nog Björn, om det gjorde så att jag slapp ha det passet så.
Haft med mig en på upplärning i kassan idag, skönt med någon som verkar lättlärd i alla fall.

Mitt mummel om att beställa vogue tröjan "English woman" är helt ändrat. Black Book har tagit fram ännu mer gråa tröjor nu så har hittat en annan jag vill ha. Vem skulle inte vilja ha Jude Law på bröstet istället? Har dock inte bestämt vilken bakgrund jag ska ha på bilen. Den med vit eller den med grå. Vad tycks?



                   
//

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gråa

2008-09-24 @ 22:03:34
URL: http://liandri.blogg.se/
Postat av: Anna

grå

2008-09-25 @ 08:55:52
URL: http://dagensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0