vogue

bbook.se har kommit med en limited edition på vogue tröjorna. Den här gången i grått. Har redan en vit Gisele så den här gången blir det English woman. Kul att ha två och byta mellan.

Sen är det uggs historian, har fortfarande inte bestämt vilken färg jag ska ha.

Imorgon kanske det blir Mädi-Tobbla-Björn tid. Kul om det blir av.

Helt rätt tjej som åkte ur Top Model idag i alla fall. "Jag förstår inte, jag brukar ju..." bla bla bla. To bad for you.

Har ont i hela kroppen efter träningen igår, känns som jag har blivit misshandlad på vissa ställen. På torsdag blir det lite gym med syster innan jobbet. 

Måste gå ner och flytta min bil annars blir det böter imorgon och det känner jag att jag kan klara mig utan!

// 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har skrivit fel adress... Snille

2008-09-23 @ 22:52:56
URL: http://liandri.blogg.se/
Postat av: TOOOOBBBBBLA

men va fan määädi du skulle ju se på idol sa jag ju!...:D

2008-09-24 @ 12:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0