omaha

Vad är oddsen!? Skulle ner och köpa Efva Attling halsbandet idag hade jag bestämt, skulle passa perfekt till imorgon och oktoberfesten, men vad händer? Jo det är slut. SLUT?! Det har funnits varenda gång jag har varit in och kollat på det men nu bara för att jag har bestämt mig då ska dom minsann inte ha något inne. Så nu har jag fått lov att beställt hem ett som jag måste gå och vänta på. Men hur är det man säger, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. Bullshit! Man får vänta ihjäl sig ibland.

Har hängt undan koftan från Replay. Gjorde det förbjudna idag och provade den och ja, jag fastnade direkt. En till kofta skadar inte. En i varje färg liksom. Och kanske några till i samma.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0