rain king

Börjar bli riktigt trött, eller jag har iof varit det ett tag nu men börjar bli ännu mer. Tänkte därför styra mot sängen nu och lyssna på regnet innan jag somnar. 

Har haft konstiga drömmar nu i två veckor. Vaknar tidigt och sen när jag försöker somna om kommer dom, vissa riktigt obehagliga och andra är bra drömmar. Ibland kan det även vara en mix av bra och dåliga. Drömmen jag hade idag när jag vaknade var ingen trevlig. Sån här ont-i-magen obehaglig. Får se vad nästa dröm innehåller..

God natt!


Kommentarer
Postat av: TOOOOBBBBBLA

det där regnet du snackar om har jag fått cykla i fram å tillbaka ett par dagar nu!...=/ jag bliiiiir så matt:D :P

2008-10-03 @ 05:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0