Träningsdags

När får man börja använda vinterjacka? Måste det ha blivit minusgrader, gått in i November eller kanske December? Vart går gränsen? Känns i alla fall som att vintern står och knackar på dörren nu.

Idag ringde dom från SVEA. Ska ner på träningsmöte imorgon vid 10. Gå igenom massa saker och så. För jag ska börja träna. Seriösträna. Rider ju inte längre så måste ju göra nåt för att hålla igång musklerna. Blir nog kanon, hoppas jag. Har ju syrran och några av hennes kompisar på samma gym så har ju träningssällskap. Återstår att se hur länge jag håller ut.

Blev lunch på Matpalatset med syster idag. Marc O Polo som vanligt, så himla gott. Sen skulle det köpas mobiltelefon så blev kvar inne på The Phone House i en evighet kändes det som, men fick med oss en riktigt snygg mobil. Och jag fick ett kort med gratis sms på så jag också skulle få nåt. Kan vara ett snyggt försök att få mig att komma tillbaka och köpa en ny mobil jag också.

Har hittat en kofta jag vill ha. Den är så snygg, från Replay. Varför måste allt vara så dyrt bara?

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0