Tröjan!

Nu har äntligen min tröja kommit, såå nice!

Har tagit med mig Wilgot till lägenheten nu och är där, ska tvätta hela eftermiddan, känns riktigt lockande. Varför tvättar jag inte hos mina föräldrar när jag ändå bor där i veckan kanske ni undrar? Jo för att det är mycke bätte med torkplats i tvättstugan här än hos mina  föräldrar that´s why. Och min tvättkorg har blivit ganska fylld.

Och ikväll är det Top Model, woho!

Wilgot har intagit första parket. Armstödet på soffan med utsikt över innegården och fåglarna som går på taket mittemot, som han nu sitter och morrar åt.

Hungrig som en gnu är jag också. Ska fan anställa en kock som lagar mat åt mig när som helst på dygnet. Tänk va bra.

Nej nu är det mot tvättstugan!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0