Duktig

Anna vet du! Idag har jag ätit värsta duktiga frukosten. Tre mackor, mörkt bröd fulla med fibrer, och två kokta ägg, dock utan den äckliga jävla äggulan. Pålägg: kaviar, ost och ägg. Den du!

Idag har jag noll planer. Eller jo, det är ju Top Model ikväll, om man får kalla det en plan för dagen? Fast iofs så är ju det en plan för kvällen.

Imorgon är det ass/traniee möte på Broken Dreams. Blir väl att ta samma mat som alla andra gånger vi är där. Men gott är det.

Stockholm med Sofie på torsdag. Hittar jag ingen väska där så klickar jag hem sköningen från chique.se

 
                            Från Friss & Company.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mkt duktigt! Och snygg väska!

2008-09-16 @ 16:30:07
URL: http://dagensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0