satc och ja, nåt.

Tillbaka i lägenheten, skönt skönt. Nya fönstren blev tokbra! Hela lägenheten känns ny.

Idag tror jag det var längsta dagen på jobbet, lunchen kändes som en evighet. Inte gjorde det saken bättre att man jobbade 10-19. Grillade hela dagen, lärde mig använda dom rätta tängerna till alla olika saker, lika bra att börja nångång så man får in lite rutin. Kan dock erkännas att det blev lite yrt ibland, byt tång för fisk, byt till gul för att vända kötten, byt tillbaka till vanliga tången för att ta av kötten. Yrt yrt.

Imorgon väntar första dagen på natthelg, känns sådär men va fan, bara och bita ihop och gilla läget.
Men innan det blir något som helst jobb så bär det av en sväng till Falun med Sofie och Maria, väskjakten fortsätter i en annan stad!

Nu blir det satc och lite glass sen ska jag sova och snosa på mitt nytvättade hår som luktar himmelskt efter kms krämen.

//

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag lovar dig jag har letat igenom heeele falun

2008-09-05 @ 08:08:01
URL: http://dagensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0