090810

Dålig uppdatering i helgen men har jobbat natt så har inte haft så mycket att bjuda på. 10 timmar på max är inte så intressant att läsa om. Lugna gatan Fredag och Lördag. Söndagen var jobbig, gränsen mellan att gå iväg och gråta och stå kvar och pressa fram ett leende var hårfin. Toppade en jobbig Söndag med lågor från hooden när den gick sönder och ett obligatoriskt bråk med fritöserna vid rengöring. Men annars så gick allt bra.
Fortsätter teamat nattjobb Tisdag och Onsdag, kväll på Torsdag och avslutar veckan med 9.20-16 (!) efter bara nätter och en kväll sen i Fredags. Nice.

Ledig idag och trött som en gnu så orkar inte göra många knop. Har tvingat mig att dammsuga, känns som golvet är ständigt skitiga när man har hund, städat lite i badrummet och färgat ögonbrynen. Får fasiken inte den mörka färg jag vill trots att jag har brun/svart på färgen och låter det sitta i längre än det egentligen ska. Ja ja that´s life.

Handla frukost, tanka bilen och gå ut med Wilgot är mina sista tre saker jag ska få gjorda idag.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0