Ångest! Panik! Morgondagen är nära!

Jobbångest gott folk. Jobbångest. Jag har haft 25 dagars frihet och det har varit otroligt skönt att slippa allt vad jobb heter. Men imorgon drar mitt ekorrhjul igång igen, jag är tillbaka i verkligheten igen, jobb, jobb, jobb. Jag längtar inte en minut.
Min taktik under hösten är att planera in saker att se fram emot med jämna mellanrum. Behöver inte vara något stort, bara det är någonting som håller en levande mellan allt jobb.
Jag har redan fyra saker att se fram emot. Fotografering i Stockholm 11 sept. om jag får bort mina fyra timmar jag ska jobba den eftermiddagen, förhoppningsvis Göteborg den 20 sept. och Lars Winnerbäck x2 (Stockholm o Leksand). Det är de "stora" grejerna som är inplanerade sen väntar små saker som inte krävs så mycket för att sätta i verket.

Precis tagit bort nagellacket eftersom vi inte får ha något sådant på jobbet. Därför har jag haft nagellack varje dag sen semestern började bara för att jag kunnat.

Klockan är strax efter nio och jag tänkte söka mig mot sängen. Tänkte vara på jobbet extra tidigt för att komma in lite i det innan det drar igång på riktigt så väckning är beställt av bästaste pappa runt fem imorgon bitti. Äckligt tidigt.

Godnatt!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0