EGYPTEN!

Jag längtar ihjäl mig! Nästan i alla fall. Ska bli så jäkla nice. 9 dagar i sol och värme. Bokade resan igår, betalar den eventuellt imorgon sen är det bara att vänta, räkna dagar, jobba och få tiden att gå. Underbart kommer det att bli. Så den 5:e oktober sitter vi på flyget till Hurghada!



Annars då? Är sjuk. Gick hem tidigare från jobbet idag och har fått ledigt imorgon. Inte allt pigg. Tungt att andas, snuvig och alltmänt dålig. Lövet tror jag har svininfluensa, men så illa ska det nog inte vara. Efter en ledig dag imorgon hoppas jag att jag är piggare.

Sjukt sug efter choklad. Choklad, smågodis, chips. MEN orkar inte ta mig någonstans för att införskaffa det så får nöja mig med att cravings efter det.

Nej men lite mat kanske innan det är dags att ta soffläge igen.
Just de; Tummen upp för P som tog körkort igår!

//

Kommentarer
Postat av: M

Stackars M:( Men nån svininfluensa ska det väl inte vara! Vi får hålla tummarna för det=) Men va hemma och vila upp dig nu, det kan du gott vara du som har typ minst sjuktimmar i hela Maxsverige;) KRAM!

2009-08-25 @ 18:13:53
URL: http://lillamaary.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har inte funderat på att ta med syster som handbagage?? jag skulle inte ha nåt emot det.... tråkigt att du är sjuk. jag håller på att bli det =(

2009-08-25 @ 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0