Försöker hålla humöret uppe

..dock lite svårt när jag går och lägger mig med halsont och vanknar idag av hela jag är igentäppt. Kul. Halsen värker så jag känner för att spy men får hålla emot. Bra tajmat på ledig dag. Inte ett dugg.
Ska i alla fall träffa Sofia vid ett tiden, gå på Kupolen och käka lunch. Innan det måste jag dammsuga, golvet är inte okej. Blir varm bara av att sitta men det ska nog gå bra, ligga på latsidan har jag inte tid med idag.
Boven in dramat som gjort att jag inte är på topp är mycket jobb under veckan (50 timmar) och helgjobb (tokmycket) som har varvats med utgång både Fredag och Lördag. Kanske inte världens smartaste drag men kul har det varit. Jag och Mickis pallra oss hem vid fyra tiden i Lördags natt efter att ha spenderat lång tid på Centrum Grillen med Taavo, Anderses och Sofie som dock åkte hem tidigare,  för att sedan spendera nästan lika mycket tid på Stationsgatan när Taavo höll låda för oss. Jäkla lirare. Har ni tänkt på vart ni kollar mot när ni sover? Det har vi. Haha.
I veckan laddar vi om för Lördan! Kommer bli en riktig höjdare!

Dags att lägga på ett kol om jag ska hinna till ett!

//

Kommentarer
Postat av: Mickis

Han är bra rolig den grabben:) haha mycke skratt blev de!! Krya på dig vännen.

2009-08-24 @ 19:25:06
URL: http://missmickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0