Fotogeniska så det liknar ingenting.

Gick igenom bilderna på datorn och hittade den här från förra året. Man kan ju nästan inte göra annat än att älska den. Haha.


Är vi inte fina Sofia?!

Prickade av alla mina saker på do to-listan idag. Sen bjöd päronen hem mig på mat, kyckling och ris. Kollade lite på en ny digitalkamera och pappa hade kollat upp fotbollsresor till Barcelona, så får se om det blir något i höst. Hade varit kul.
 
Tänt ljus, haft ansiktsmask, tittat på Lipstick Jungel och pratar nu med Fredrik. Han och Veronica ska ner till Västervik på Torsdag och han ville att jag också skulle med så får se om jag kanske försökar få bort mitt pass jag har då, är ju bara fem timmar jag ska jobba så.
Nu blir det Beck och rostade mackor. Hörs imorgon.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0