I´m alive.

Jobbar nätter så händer inte så jäkla mycket då mer än att jag sover och är trött. Äter och åker till jobbet. Var helt säker på att jag började jobba fem idag men ringde till jobbet precis bara för att kolla och nej började inte fem utan fyra! Hade verkligen velat börjat fem men men.
Jag och Maria U planerade lite på jobbet igår, båda kvävs snart av staden och allt vad den bjuder på eller inte bjuder på så nu håller vi tummarna för att våra planer i Oktober blir av! Skulle vara så himla nice.
Skrev rent schemat på jobbet igår så nu går det att se vad folk jobbar igen. Folk byter hej vilt men ingen frågar om det är okej men den som bestämmer (Jessica). Bra folket lyssnar på vad som gäller. Så Maccan fick jag inte det så, sorry.

Löning Löning Löning imorgon! Kan inte mer än längta, i stort behov av påfyllning nu på kontot. Semesterlönen som kommer så har inte riktigt koll på hur mycket det kan vara. Hoppas på bra i alla fall. Behöver en bra.
Eftersom jag snart ska vara på jobbet igen så är det kanske dags att få i sig lite mat och ta en dusch innan det bär av igen.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0