Med ett leende.

går jag och lägger mig. Jag har haft en bra helg med ett bra avslut hemma hos mamma och pappa för lite mat tillsammans allihopa.
Imorgon börjar en ny jobbvecka, inleder med att börja 11. 11-14 men tycker det är lite halvtöntigt pass så stannar till fyra och låter Alex gå hem vid två då han öppnar. Båda blir nöjda.
Fick ett skobidrag av mamma, lite kluven dock. Ska jag köpa dom höstiga kilklackarna på Din Sko eller lägga dom till ett par Converse i skinn och ha halva betalda. Kluven som sagt.

Dags att låta Spökskepp vila lite nu. Går på högvarv här men den är så bra.

Godnatt på er!

//

Kommentarer
Postat av: Lina

köpte det på nelly.se :) fanns ett som hette extreme också..

2009-08-31 @ 18:38:53
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0