Överlevde en grymt tidig morgon

Trodde nästan att det var ett skämt när pappa ringde prick fem för att väcka mig. Men på något konstigt vis så gick det hyffsat bra att gå upp. En positiv sak i alla fall.
Jobbet då? Jo vi styrde skutan i hamn som vi brukar göra, inte så jätte mycket att göra vilket var skönt med första dagen, inte så mycket att göra i gästväg men riktigt mycket att göra i annat. Städa efter folk, svära en liten vers över obegripligt slarv i helgen, diska kantiner, beställa, plocka varor och uppdatera mig någorlunda..mycket att göra med andra ord. Benen känns som bly och fötterna ömmar, inte behövt stå såhär mycket på hela semestern, känns att man är lite ur form på den punkten.
"-Jobbade inte du i Åre i vintras?"  ( från en gäst) Lite kul, såhär nästan fem månader efter.

Jag prickade onekligen in helt fel veckor att ha semester. NU kommer tydligen värmen!

Skulle det inte vara lite små coolt att åka till Sydafrika två veckor nästa år och jobba med schimpanser?!


Onsdag: Maxträff hos Mickis
Torsdag: Tacos med Olsson´s i Björbo.


Såhär såg jag ut i lördags! Lånade bilden av Fia
Godnatt!

//

Kommentarer
Postat av: M

Härligt att du överlevde första dan:) Drygt att behöva börja mä att städa upp efter andra , som vanligt suck! Ses onsdag!! Kram!

2009-08-04 @ 08:22:32
URL: http://lillamaary.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej!! Jackan kommer från H&M, tro det eller ej! ;) Den är riktigt snygg, ska nog köpa den fast i svart! =)

2009-08-04 @ 20:20:12
URL: http://chiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0