Shopping, utgång och mundiarre.

Heldag med max-tjejerna igår. Jag och Mickis drog till Kupolen efter systemet och träffade på Sofie där. Blev massa shopping och en lunch. Åkte dit med inställningen att jag inte skulle köpa nåt utan hålla i pengarna men med Mickis med sig blev det raka motsattsen. Jag behöll i alla fall förståndet vilket Mickis inte gjorde, tror hon tappade det någonstans mellan MQ och Gina. Haha. Men jäklar vad fina grejer vi fick med oss hem. Skulle gärna visa dom för er men har inte orkat mig på en fight med kameran än, får se när det blir av.
Fick med mig dom finaste skorna hem, urläckra, jag är kär i dom. Höga kilklackar, öppen tå, spännen. Ni ska få se dom. Blev även en tunika, midjekort topp, stickad väst, leggings med ribbning på sidorna och lite småplock. Så nu börjar det fasiken bli dags att städa och röja och sortera i garderoben, skulle vilja säga att det är ett kaos utan dess like där inne. Just därför fyller vi på ännu mer, bra tänkt där av mig vill jag lova.

Förfestade hemma hos Lövet innan det var dags för Bolanche öppning. En öppning som vi hade räknat med skulle få folk att vallfärda dit men riktigt så blev inte fallet. Men vi hade en helt okej kväll ändå. Jag, Sofie och Lövet gav dock upp vid halv två och styrde mot Centrum Grillen, där jag och Sofie blev kvar till efter tre tillsammans med Anderses. KAN ha pratat sönder öronen på honom men det bjuder jag på. En släng av mundiarre skulle man kunna säga. Men vi hade jäkla kul i alla fall. Kommer dock inte ihåg allt jag sa men som tur är så har Sofie hjälpt mig med den biten idag. Hoppas på ett kort från Sofie på min karta med bland annat mat och sugrör när jag ska visa vart jag bor och vart Taavo bor. Tror Sofie höll på att dö där ett tag när vi två drog igång. Härlig kille det där!

Ska försöka mig på att se en film nu, får se hur det går, se på film är inte min starka sida om man säger så.

//

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej nu lär vi ha en dejt snart alla tre! =D Annars kanske jag kan komma så vi tar en dag på kupan i slutet av veckan eller början på nästa. Är lite ledig då har jag för mig =)

2009-08-16 @ 21:53:50
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0