Svettiga hockeykillar och stekande sol

Tog en time out igår och gick och la mig tidigt. Riktigt skönt. Blev dock väckt av Fredrik runt tre tiden i ett helt osammanhängande sms. Lundqvist, Lidström, Husse, Odoya, Zäta hela laget från 2006 är med, Kram. Försökte få fram vad han menade och skickade tillbaka men inte ett ljud. Somnade om runt fem igen efter att ha jättesvårt att somna om.
Visade sig när jag pratade med honom imorse att han hade varit ute och festat med dom i Göteborg igår! Avis? MYCKET!

Drog med mig Sofie till Gräv idag för Gräv Inline Cup. (Hockeykillar i alla åldrar som samlas och spelar turnering ordnat av Jens Nielsen). M spelade så tog tillfället i akt när solen tittade fram och spenderade några timmar där. Solen stekte på bra så fick lite färg. 2 ½ timme senare fick vi nog och styrde vi mot Borlänge igen för fixning innan systers fest. Hur matcherna gick? M´s lag vann alla matcher vi såg, hoppas dom fortsätter i samma anda i slutspelet och tar hem det iår igen.

Dresscode idag blir nya linnet från Nellys, svarta jeans, kavaj, nitarmband och högklackat.

Nu ska jag dra mig ner mot festen.
Trevlig lördag allihopa, det ska jag i alla fall ha.

//


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

FRÅGESTUND!

Passa på att fråga något, vad som helst!

Jag lovar att svara på alla frågor.

Ingen fråga är dum, så KOM IGEN! :D

2009-08-02 @ 13:26:24
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Emma Lee

VECKANS BLOGG TÄVLING I MIN BLOGG PÅGÅR JUST NU

2009-08-02 @ 13:45:09
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0