Sängbygge och trötta ögon.

Ledig dag imorgon, sen väntar sista öppningen för veckan på Fredag. Lördag och Söndag jobbar jag eftermiddag. Har varit så jäkla trött de här dagarna, somnade i soffan igår och gjorde detsamma idag när pappa var här och fixade med min säng. Bra jobbat av mig. Sängen är upphöjd det dubbla till, sen ska det på en dörr på framsidan längst ner där insidan ska gömma lådor med prylar. Blir riktigt bra. Pappa tog Wilgot på sin sista kvällsrunda, så uppskattat. Min pappa är bäst.
Hade sett fram emot en sovmorgon imorgon men Fredrik ringde igår kväll och ville att jag följde med ner till Västervik, hans nya hemstad med start imorgon. Gör det mer än gärna, kan sova på Måndag istället. På Måndag ska jag förresten på dejt!! Mora-dejt!

Börjat planera lite inför Oktober, går det i lås kommer det bli kanon!

Alltid samma visa. Planerar och BEHÖVER sova tidigt, jobbigt att alltid vara trött, men som alltid går planen i stöpet.
Så godnatt på er. Hörs imorgon.

Såg nu att Zlatan gör debut på Camp Nou  precis i detta ögonblick. Jag skulle vilja se, stadion kokar och det är härlig stämning men nej, jag måste sova..fasiken också.


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0