Slutet är nära.

Lyckad gårdag! Avslutade den på Centrum Grillen med Sofie, Erik och Martin. Sköna lirare.
Vaknade imorse av ett tungt huvud och en kurrande mage och en Wilgot som ville ut på promenad. Fick dock honom att sova en timme till innan jag orkade gå upp. Egentligen orkade jag inte gå upp då heller men hade inte så mycket val än att gilla läget. Promenad i strålande sol och frukost efter det. Inte gjort många knop idag om ens nåt. Haft sällskap av Band Of Horses hela dagen och settat i fåtöljen framför öppna fönstret, min söndag so far.

Hem till mamma och pappa om en liten stund för att fira min syster men lite släkt. Ge presenter och äta gott.


Mina kompanjoner idag!

//

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh, vad skulle livet vara utan den där wilgot..!?

2009-08-02 @ 16:21:35
Postat av: Yoyo

heej:D..fin blogg du har:D..kolla gärna in min..



pussheej



www.yoyosegers.blogg.se

www.yoyosegers.blogg.se

www.yoyosegers.blogg.se

2009-08-02 @ 16:25:29
URL: http://yoyosegers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0